укр | eng
Collection art gallery
Дуб та залізо, 2003, С-Пб., 285х399 мм, акварель, папір
Три жуки, 2001, С-Пб.,  281х383 мм, акварель, папір
Дві бабки і пружина, 2003, С-Пб., 280х350 мм, акварель, папір
Бабка та пружина, 2003, С.-Пб., 283х201 мм, акварель, папір
Бабка та залізничний костиль, 2003, С-Пб.,  283х201 мм, акварель, папір
Два метелики і жито, 2002, С –Пб., 280х400 мм, акварель, папір
Павлине око, 1997-2001, С-Пб., 587х783 мм, акварель, графіт, папір
Метелик на залізі, 2001, С.-Пб.,  173х259 мм, акварель, папір
Метелик та цвяхи, 1997, С-Пб., 150х230 мм, акварель, папір
Сніжник, 2002, С-Пб.,  277х378 мм, акварель, папір
Сосна, 2005, С-Пб., 282х395 мм, акварель, папір
Кедрова шишка, 2004, С.-Пб.,  280х370 мм, акварель, папір
Коник та годинник, 2003, С-Пб.,  275х380 мм, акварель, папір
Коник у пружині, 2003, С-Пб., 173х260 мм, акварель, папір
Коник на шестерні, 2003, С-Пб., 173х260 мм, акварель, папір
Аронія, 2000, С.-Пб., 393х280 мм, акварель, папір
Чотири камені, 2003, С.-Пб., 187 х 260 мм, акварель, папір
Каміння та мушлі, 2003, С-Пб., 220х300 мм, акварель, папір
Три мушлі, 2003, С.-Пб., 187х260 мм, акварель, папір
Цукор та кусачки, 2005, С-Пб., 172х245 мм, акварель, папір
Цукор та кавові зерна, 2005, С-Пб., 172х245 мм, акварель, папір
Цукор та сито, 2005, С-Пб., 172х245 мм, акварель, папір
Кедрові горіхи цілі, 2004, С-Пб., 150х230 мм, акварель, папір
Кедрові горіхи розколоті, 2004, С-Пб., 150х220 мм, акварель, папір
Стигла брусниця, 2005, С-Пб., 257х173 мм, акварель, папір
Брусниця, що висохла, 2005, С-Пб., 256х173 мм, акварель, папір
ПЕРШОТВІР: унікальні акварелі Юрія Іванченка
29.07.2006 — 01.10.2006

26 акварелей Юрія Іванченка об’єднують головні етапи творчості художника 1997 - 2005 р.р. Роботи ще ніде не експонувалися і кияни мають змогу їх побачити першими. Не дивлячись на те, що Іванченко давно є визнаним на Заході, «Першотвір» це лише третя персональна виставка. Першу було організовано Олегом Байшевим у московській галереї «МАРС» у 1994 році. З цього року і по сьогодні Ю. Іванченко співпрацює з найавторитетнішою лондонською галереєю Сolnaghi (www.colnaghi.co.uk). Це одна із перших галерей у Європі (засновано 1760 року), знаходиться у серці лондонського арт-ринку на вулиці 15 Old Bond. Не зважаючи на свою спеціалізацію, а це живопис майстрів ХV-ХIХ ст. (Рафаель, Рембрандт, Рубенс, Тінторетто та ін.) для персональної виставки неодноразово були обрані роботи Ю.Іванченка, як такі, що мають унікальну колекційну цінність. Підтвердження тому – тріумфальний успіх виставок, роботи були повністю розпродані у перші дні. Серед клієнтів галереї – найбільші музеї світу, для яких Сolnaghi формує колекції. Тому нам надзвичайно приємно, що Іванченко погодився виставляти свої роботи у нас.

Юрій Іванченко цікавий нам перш за все своїм глибоким сприйняттям світу та унікальністю техніки. Його акварелі наділені надзвичайною ілюзією насиченості, сконцентрованої реальності, що є абсолютно не характерним для цієї «прозорої» техніки. І за цією рисою, що наближає його роботи до масляного живопису, натюрморти Іванченко миттєво упізнаються з-поміж інших художників сучасності.

Робота над кожною аквареллю триває кілька місяців, під час кропіткої праці і виявляється глибинність, зміст. Це важка, доскональна, ювелірна праця у поєднанні з філософською наснаженістю та самозаглибленням. Автор не використовує білил, що підтверджує майстерність митця і цим збільшує цінність кожної акварелі.
Іванченко українець за походженням, його предки на початку ХХ ст. буди виселені до Сибіру. Тому є щось символічне у цьому поверненні на батьківщину. Галерея має на меті і надалі повертати художників на Україну. Відкривати Україні нові імена майстрів високого рівня.

До виставки ми також видали каталог робіт Юрія Іванченка, який пропонуємо Вашій увазі.

Бажаємо приємного перегляду!


Статті:
  • Не робити як вчитель, Інтерв’ю Олега Байшева
    Не смотря на кажущуюся не современность характерному, господствующему в наше время урбанизма, он (Иванченко), прежде всего очень петербургский автор, наследник реалистической традиции 19 века и изысканной утончённости мирискуссников. Высочайшая образованность и профессиональное отношение, но и некоторая отстранённость, взгляд со стороны. Не вдруг его слова о Киеве – «хорошее место наши предки для города выбрали». Город как место. Позиция наблюдателя.

  • Мистецтво останніх ста років відображає дві головні теми: самотність та час.