укр | eng
Collection art gallery
,
Бомба у сумці, 2007, Об’єкт, 95 х 85 см
Білка, 2007, Об’єкт, 100 х 100 см
Пташиний грип, 2007, Об’єкт,  30 х 20 см
Остання вечеря, 2007, Полотно, олія, 30 х 35 см
Адам і Єва (Мадам та Євнух), 2007, Полотно, олія, 30 х 25 см
«Хеппі Енд», 2007, Папір, акрил, акварель, 20 х 30 см
Хеппі Енд, 2007, Папір, акрил, акварель, 20 х 30 см
Хеппі Енд, 2007, Папір, акрил, акварель, 20 х 30 см
Хеппі Енд, 2007, Папір, акрил, акварель, 20 х 30 см
Хеппі Енд, 2007, Папір, акрил, акварель, 20 х 30 см
Хеппі Енд, 2007, Папір, акрил, акварель, 20 х 30 см
Хеппі Енд, 2007, Папір, акрил, акварель, 20 х 30 см
Хеппі Енд, 2007, Папір, акрил, акварель, 20 х 30 см
Хеппі Енд, 2007, Папір, акрил, акварель, 20 х 30 см
,
Космос і Деміан, 2007, Полотно, олія,  170 х 100 см
Ангел, 2007, Полотно, олія,  170 х 135 см
Дівчина та Смерть, 2007, Полотно, олія, 120 х 100 см
,
,
Анатоміст, 2006, Полотно, олія, 100 х 80 см
,
,
,
,
,
,
,
,
Танок св Вітта, 2007, Полотно, олія,  90 х 75
Танок св Вітта, 2007, Полотно, олія,  90 х 70
Танок св Вітта, 2007, Полотно, олія, 93 х 93 см
КІНЕЦЬ СВІТУ
21.09.2007 — 18.11.2007

21 вересня 2007 року о 19:00 галерея Колекція представить персональну виставку одного з найвідоміших сучасних білоруських художників Руслана Вашкевича.

Проект «Кінець світу» об’єднує живопис і відео-інсталяції 2007 року та виносить на суд глядача питання життя і смерті, заломлені крізь призму популярної культури.

На полотнах Вашкевича рекламно-глянцеві феєрверки й надгробки з різнобарвних кубиків із написом No Smoking нібито закликають замислитися про вічне, а фактично підштовхують глядача до веселих і ущипливих коментарів та створюють іронічно-грайливий настрій.

Центральну роботу проекту із життєствердним написом «Кінець світу» автор придумав, застрягши якось у ліфті та спостерігаючи за миготінням кольорових кнопок. Відео-робота «Свєта Самоцвєтова» — ще одна відповідь щоденному вмиранню телебачення та «пережовуванню» однакових тем: відома мінська телеведуча Калина Вардомська на очах у публіки елегантно поїдає коштовне каміння, і як «результат» з’являються три купки майстерно інкрустованого коштовним камінням лайна. Навіть Адам і Єва змінюють стать і стають цілком культурними персонажами.

Мистецький критик Альміра Усманова пише: «Кінець світу» Руслана Вашкевича — це веселий Апокаліпсис, це світ не лише без релігії, а й без сакрального загалом — безсмертна у ньому тільки поп-культура».

Арт-директор галереї Колекція Олег Байшев коментує: «Три «кити», на яких стоїть творчість Вашкевича, — це образність, лаконічність, іронічність. У новому проекті «Кінець світу» іронія перероджується у гротеск, образність розмивається у кадрах відвертого відео, а лаконічність близька до лапідарності. «Кінець світу» підводить риску в роздумах автора над естетикою постмодернізму й водночас стверджує розрив із її міфологемами. Врешті-решт за кінцем світу завжди приходить новий світ».

Вперше повноформатну персональну виставку Руслана Вашкевича під не менш сакраментальною назвою «Злочин у Раю» київські глядачі побачили в Колекції в жовтні минулого року. Нині ж галерея представляє цільний авторський проект, об’єднаний однією наскрізною темою.

До виставки видано каталог. Проект «Кінець світу» триватиме до 18 листопада. Галерея Колекція відкрита щодня, крім понеділка, з 10:00 до 19:00.

Запрошуємо журналістів на прес-конференцію о 17:30, 21 вересня, у галереї Колекція за адресою: вул. Паньківська, 8. www.collectiongallery.com.ua

Після завершення прес-конференції запрошуємо на авторський прес-тур. Офіційне відкриття виставки — о 19:00. Напій вечора — вишуканий французький коньяк Мartell.

За додатковою інформацією звертайтеся у PR-агенцію Pillar до менеджера проектів Олесі Островської: тел. (044) 459 3437/38, моб. (067) 942 0628, Ostrovska@pillarpr.com.ua



Статті:
  • Вікно у себе, Руслан Вашкевич
    Щоразу, коли я готую нову експозицію чи об’єкт, то не намагаюся вирішити всі свої проблеми за рахунок глядача. Не хочу злякати його неочікуваною відповіддю. Мені цікаво почати фразу, витворити алгоритм, залучити людину до гри… Я щоразу показую глядачеві за яким принципом працює механізм творчості. Чим складнішим є завдання, тим оригінальніше вирішення. Найцікавіше та найдраматичніше відбувається із завданнями, які неможливо розв’язати. У такому випадку відповідь може бути особливо чистою та художньою.

  • Становлення та розвиток цього художника відразу почалися поза стандартами та проектами офіційної культури. У нього вчасно трапилися престижні стипендії та стажування, складалася пречудова виставкова карта, лише одна його участь у офіційному білоруському проекті на 51-й Венеційській бієнале або продаж картин на аукціоні Sothesby’s, як то кажуть, «чимало коштує».